back to top

Kako riješiti problem ako Google Pay ne radi? Isprobajte ova rješenja!

spot_img

Google Pay predstavlja korisnu funkciju koja može olakšati procese plaćanja i kupovine kada funkcioniše ispravno.

Međutim, kao i mnoge druge stvari, ni Google Pay nije imun na probleme i kvarove. Kada Google Pay prestane raditi ili ne funkcioniše kako treba, u nastavku možete pronaći neka potencijalna rješenja za ovaj problem.

google pay

Provjera ažuriranja aplikacije

Jednostavno rješenje može biti provjera dostupnih ažuriranja za aplikaciju. Čak i ako imate automatska ažuriranja uključena, uvijek je dobro provjeriti postoje li novije verzije aplikacije na Google ili Apple Store. Ako postoji nova verzija, dopustite joj da se ažurira. Ako nije dostupna nova verzija, ili ako aplikacija ne radi ispravno, možete preći na sljedeće korake za rješavanje problema.

kreditna kartica

Provjera ažuriranja podataka o kartici

Ako ste nedavno dobili novu kreditnu ili debitnu karticu ili ste promijenili banku, obavezno provjerite jesu li podaci o kartici u vašem Google Pay novčaniku tačni. To uključuje brojeve kartica, datume isteka i CVV kodove, kao i tačno unošenje vašeg imena koje se podudara s karticom.

Za provjeru podataka o kartici, kliknite na Insights ($) u donjem desnom uglu Google Pay-a, a zatim otvorite opciju Prikaži sve račune. Kliknite na svaku karticu u odjeljku Načini plaćanja da biste vidjeli detalje i uredili ih po potrebi.

 

Provjerite tačnost unesenog broja telefona

Još jedan čest problem koji može uzrokovati probleme s Google Pay funkcijama je pogrešno unesen telefonski broj. Potrebno je provjeriti je li vaš broj telefona tačno unesen, jer bez tačnog broja telefona Google Pay neće moći autentificirati transakcije putem aplikacije. To je bitan sigurnosni korak.

Otvorite Google Pay, dodirnite ikonu svog profila u gornjem desnom uglu, otvorite Postavke, odaberite Lične informacije i potvrdite ispravnost broja telefona. Ako broj nije tačan, dodirnite opciju Uredi broj. Moguće je da ova opcija bude dostupna samo ako ste ručno dodali broj telefona prilikom postavljanja Google Pay-a. Ako je broj već povezan s uređajem nakon postavljanja, ne morate ponovno unositi broj.

brzina interneta

Provjera stabilnosti internet veze

Prilikom korištenja digitalnog novčanika za online plaćanja, važna je stabilna internetska veza. Ako je veza slaba, plaćanja možda neće biti uspješna. Mnogi trgovci imaju svoje Wi-Fi mreže za goste, ali se preporučuje korištenje sigurne veze prilikom online kupovine. Google Pay koristi NFC za transakcije u trgovini.

 

Kontaktiranje banke

Ako ste provjerili sve prethodne korake i imate problema s određenom karticom, možda će biti potrebno kontaktirati vašu banku ili izdavatelja kartice. Pokušajte koristiti drugu karticu u novčaniku kako biste potvrdili da li je problem ograničen na jednu karticu, možda je račun zamrznut ili nema dovoljno sredstava za transakcije.

brisanje keša

Obrišite keš memoriju pametnog uređaja

Često rješenje za probleme na pametnim telefonima može biti jednostavno brisanje keš memorije. Aplikacije mogu bolje funkcionirati nakon čišćenja keš memorije, jer nakupljeni podaci mogu usporavati performanse uređaja i aplikacija. Postupak brisanja keša može se razlikovati ovisno o uređaju.

Uobičajeni koraci uključuju odlazak na Postavke, Upravitelj aplikacija, odabir aplikacije Google Pay ili GPay, ili Google Wallet ako koristite tu verziju, i brisanje keš memorije. Pazite da ne obrišete podatke ili ćete morati ponovno konfigurirati Google Pay račun.

 

google-pay

Provjera NFC kompatibilnosti i aktivacija

Ponekad Google Pay možda neće raditi jer je NFC isključen na vašem uređaju. Ako imate mogućnost, provjerite da li je NFC uključen, jer NFC je važan za transakcije putem Google Pay aplikacije.

Ako ne vidite opciju NFC, moguće je da vaš uređaj ne podržava NFC. Provjerite specifikacije uređaja na web stranici proizvođača. Postavke NFC-a se mogu razlikovati ovisno o uređaju, ali obično se nalaze u Postavkama -> Povezani uređaji -> NFC ili nekoj sličnoj lokaciji u postavkama uređaja.

 

Potvrda identiteta

Ako ništa od prethodnih rješenja nije pomoglo, moguće je da je vaš Google Pay račun označen zbog sumnjive aktivnosti. Ponekad je potrebno potvrditi identitet kako biste koristili sve funkcije unutar Google Pay aplikacije. Možda ćete morati unijeti dodatne informacije kako biste otključali račun.

Za ručnu potvrdu identiteta, otvorite Google Pay, dodirnite Uvidi, odaberite Novac i slijedite upute za unos potrebnih informacija kao što su ime, adresa, OIB, datum rođenja i identifikaciona kartica s fotografijom.

google pay pbz kartica premium visa

Ponovna instalacija Google Pay aplikacije

Ako nijedno od prethodnih rješenja nije uspjelo, možete deinstalirati i ponovno instalirati Google Pay aplikaciju. Ovo je posljednje rješenje, jer ćete morati ponovno unijeti podatke svih kartica nakon ponovne instalacije aplikacije.

Ako imate problema s određenom karticom, otvorite Insights -> Prikaži sve račune -> Načini plaćanja u Google Pay aplikaciji.

Napisao: Ivan Hečimović

Objava Google Pay ne radi? Isprobajte ova rješenja! prvi put se pojavila na PC CHIP-u.
Izvor: ( pcchip.hr / hjpc.ba )

Izvor: ( hjpc.ba / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima