Google Pay olakšava proces plaćanja i kupovine kada ispravno funkcioniše.
Ipak, kao i mnoge druge stvari, ni Google Pay nije imun na probleme i kvarove. Ako se susretnete s problemom Google Pay ne radi ili ne radi kako treba, evo nekoliko koraka za rješavanje tog problema.
Provjerite dostupna ažuriranja za aplikaciju
Jednostavno rješenje može biti provjera dostupnih ažuriranja za aplikaciju. Čak i ako imate automatsko ažuriranje uključeno, preporučljivo je provjeriti nove verzije aplikacije na Google Play Storeu ili Apple Storeu. Ako postoji nova verzija, preporučuje se ažuriranje aplikacije. Ako nema novih verzija ili ne možete otvoriti aplikaciju, pređimo na sljedeće moguće rješenje.
Provjerite jesu li podaci o vašoj kartici ažurni
Ako ste nedavno dobili novu kreditnu ili debitnu karticu, ili ste promijenili banku, provjerite jesu li podaci vaše kartice ispravni u Google Pay novčaniku. To uključuje brojeve kartica, datume isteka i CVV kodove. Također je važno da unesete svoje ime točno kako je navedeno na kartici.
Za provjeru podataka o kartici kliknite na Uvidi ($), opciju koja se nalazi u donjem desnom kutu Google Paya, zatim dodirnite Pregled svih računa. Kliknite na svaku karticu u odjeljku Načini plaćanja kako biste vidjeli detalje i uredili ih po potrebi.
Provjerite je li vaš telefonski broj ispravno unesen
Često zanemaren problem koji može uzrokovati probleme sa Google Pay značajkama je neispravno unesen telefonski broj. Provjerite je li vaš telefonski broj ispravan kako bi Google Pay mogao sigurno autentificirati transakcije putem aplikacije. Ovo je važna sigurnosna mjera.
Otvorite Google Pay. Dodirnite ikonu svog profila u gornjem desnom kutu. Dodirnite Postavke, odaberite Osobne informacije i potvrdite svoj broj. Ako nije točan, dodirnite opciju Uredi broj.
Provjera kvalitete i stabilnosti internetske veze
Za korištenje digitalnog novčanika za online plaćanje potrebna je pouzdana internetska veza. Ako imate slabu internetsku vezu, plaćanja možda neće biti uspješna. Mnogi trgovci imaju vlastite Wi-Fi mreže za goste, no za transakcije u trgovini bolje je koristiti NFC.
Kontaktirajte svoju banku
Ako ste provjerili sve navedeno i još uvijek imate problema, možda ćete trebati kontaktirati svoju banku ili izdavatelja kartice. Pokušajte koristiti drugu karticu u novčaniku kako biste provjerili je li problem specifičan za određenu karticu.
Očistite predmemoriju na pametnom telefonu
Brisanje predmemorije može riješiti mnoge probleme pametnog telefona. Ovaj postupak može poboljšati performanse uređaja uklanjanjem akumuliranih podataka iz predmemorije koji mogu utjecati na rad aplikacije.
Provjerite je li vaš uređaj kompatibilan s NFC-om i omogućite značajku ako je onemogućena
Ponekad Google Pay neće raditi jer je NFC isključen na uređaju. Ako je moguće, pokušajte omogućiti NFC kako biste riješili problem.
Potvrda identiteta
Ako ne možete koristiti svoj Google Pay račun, moguće je da je vaš račun ograničen zbog sumnjive aktivnosti. Ponekad morate potvrditi svoj identitet kako biste otključali značajke unutar Google Paya i povećali ograničenja transakcija.
Ponovno instalirajte Google Pay
Ako ništa od navedenih rješenja nije pomoglo, možete pokušati deinstalirati i ponovno instalirati aplikaciju Google Pay. Ovo je posljednje sredstvo, ali može biti korisno ako se problem mora riješiti.
Napisao: Ivan Hečimović
Objavljeno na PC CHIP-u. Izvor: (pcchip.hr / NodeJS.rs)
Izvor: ( nodejs.rs / ffmo.ba )