back to top

Na tržištu dominira iPad Pro

spot_img

Najprodavaniji iPad je iPad Pro, prema najnovijem izvješću tvrtke CIRP objavljenom danas. U drugom tromjesečju ove godine (od travnja do lipnja), prodaja iPada Pro predstavljala je 43% ukupne prodaje iPada, zauzimajući vodeću poziciju.

Apple Intelligence: Inovacija ili prodaja “starog” iPhonea?

Na drugom mjestu, kako možete vidjeti, bio je obični iPad sa 35% udjela na tržištu, a slijede iPad Air s 12% i iPad mini s 10%. U usporedbi s drugim tromjesečjem 2023. godine, udio iPada Pro u tržištu porastao je za 5%, udio običnog iPada ostao je nepromijenjen, dok su udjeli iPada Air i iPada mini smanjeni kako bi se napravilo mjesta za još više prodaje iPada Pro.

– Advertisement –

Sada, ovdje postoji prilično očit uvjet. Novi modeli iPada Pro lansirani su u svibnju, usred drugog tromjesečja, što je očito imalo utjecaj na te brojke. Međutim, novi modeli iPada Air također su lansirani u isto vrijeme, no čini se da nitko ne želi te modele.

iPhone 16 u početku bez Apple Intelligence, ista dolazi s iOS-om 18.1

CIRP očekuje stabilizaciju tržišnog udjela za iPade u roku od jednog do dva tromjesečja, što će nam tada omogućiti da saznamo definitivnije je li skok u prodaji iPada Pro bio samo privremen događaj temeljen na vremenskom okviru lansiranja najnovije generacije.

3 5

Ovi podaci sugeriraju nekoliko važnih poslovnih zaključaka. Prvo, premium proizvodi kao što je iPad Pro često privlače kupce uprkos višim cijenama, što može ukazivati na jaču percepciju vrijednosti među određenim segmentima potrošača.

Vidi još i…

ff 1

Apple 2026. donosi iPhone Flip i sklopivi iPad/Mac hibrid s M5 procesorom

Drugo, lansiranje novih modela ima značajan utjecaj na tržišne udjele, što pokazuje kako inovacije i poboljšanja privlače pažnju kupaca. Treće, stabilnost tržišnog udjela iPada mogla bi biti ključna za planiranje budućih proizvoda i strategija, pružajući vrijedne uvide u potražnju i preferencije potrošača.

ff 10

Ove informacije pružaju koristan uvid u dinamiku tržišta elektroničkih uređaja, a posebno u svijetu tableta, gdje Appleova strategija i pozicioniranje proizvoda nastavljaju oblikovati tržišne trendove i potrošačke odluke.

Izvor: ( itportal.ba / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima