back to top

Nagli rast cijena YouTube Premium usluge

spot_img

– Advertisement –

YouTube je u posljednje tri godine nekoliko puta povećavao cijene. Najnovije veliko povećanje cijena u SAD-u dogodilo se u julu 2023. godine, nakon čega je uslijedilo internacionalno povećanje cijena u novembru 2023. Manje od godinu dana kasnije, YouTube ponovo povećava članarine za pretplatnike van SAD-a.

Nekoliko korisnika na Redditu je izvijestilo da su tokom vikenda primili e-mail s obavještenjem o značajnom povećanju njihove YouTube pretplate. U nekim slučajevima, povećanje iznosi čak 50%. Nove cijene će biti primijenjene u novembru.

Povećanje cijena pretplate odnosi se na individualne i porodične YouTube Premium planove. U Irskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Italiji, cijena porodičnog plana će biti 26 €, što je povećanje sa 18 € — povećanje od 8 €. Individualni plan također poskupljuje za 2 €, na ukupno 14 € u ovim zemljama.

U Švicarskoj, cijena porodične pretplate će biti 34 CHF umjesto trenutnih 24 CHF. Individualni plan će također poskupjeti na 18 CHF, što je povećanje od 2 CHF. Slično tome, u Švedskoj će cijena porodične YouTube pretplate porasti sa 179 SEK na 279 SEK.

Iako većina izvještaja na Redditu dolazi od evropskih korisnika, Google također povećava cijene YouTube Premium pretplata na Bliskom Istoku, u Singapuru, Tajlandu i Indoneziji. YouTube je već povećao cijene pretplata u Indiji za 15–20% krajem augusta.

– Advertisement –

Ako plaćate YouTube Premium pretplatu putem iOS App Store-a, možete očekivati još veće povećanje cijene od novembra.

Ako ste nezadovoljni posljednjim povećanjem cijena na YouTube-u, možda biste željeli razmotriti alternative poput Spotifyja ili Apple Musica za svoje potrebe strimovanja muzike. Što se tiče video sadržaja, YouTube nema pravu konkurenciju, pa ćete ili morati podnijeti reklame ili platiti više za pretplatu. Mnogi korisnici Reddita tvrde da revidirana cijena pretplate čini YouTube najskupljom striming uslugom među konkurentima.

Posljednje povećanje cijena na YouTube-u dolazi u trenutku kada kompanija istražuje nove načine za plasiranje reklama redovnim korisnicima. Nakon što je prošle godine uvela reklame koje se ne mogu preskočiti na pametnim televizorima, kompanija je nedavno najavila “Pause ads”, reklame koje se pojavljuju na ekranu kada pauzirate video.

Izvor: ( www.itvesti.info / ITPortal.ba )

Izvor: ( itportal.ba / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima