back to top

Pet stvari koje nikada ne biste smjeli reći šefu

spot_img

Zadržavanje dobrih odnosa sa šefom je ključni imperativ za svakog zaposlenika, ali zaposlenici imaju veću moć nego što misle da bi postigli ovaj cilj, odnosno stekli naklonost svog šefa.

Američki poslovni portal Business Insider identifikovao je u razgovoru sa karijernim coach-evima, stručnjacima za rad i samim šefovima fraze koje bi zaposlenici trebali izbjegavati u komunikaciji sa nadređenima.

“Nije moj zadatak”

Osnivačica i direktorica agencije Inspiration Careers, Prerika Agarwal, ističe da je izuzetno frustrirajuće kada zaposlenik kaže: “Nije moj zadatak”. Ova fraza ukazuje na nedostatak fleksibilnosti i spremnosti da doprinese kolektivu, prema njenom mišljenju.

Karijerna savjetnica u kompaniji Career Success, Alvina Miller, ističe da šefovi cijene zaposlenike koji su spremni prevazići svoje definisane uloge kada situacija to zahtijeva.

Postoji tanka granica između rada zbog plate i biti pouzdan član tima. Stručnjaci predlažu da od šefa zatražite objašnjenje zašto traži da obavite nešto što nije vaš zadatak, umjesto da odgovorite ovom frazom. Agarwal ističe da se zaposlenici trebaju fokusirati na to kako mogu pomoći ili predložiti nekoga ko bi mogao biti prikladniji za određeni zadatak.

“To smo uvijek radili na ovaj način”

Rutina može biti udobna, ali zaposlenici koji se opiru promjenama mogu imati problematičan odnos sa šefom. Osnivač i direktor kompanije BeamJobs, Stephen Greet, podsjeća da sve industrije prihvataju promjene kako bi ostale konkurentne, uključujući i promjene u radnom okruženju.

“Menadžeri traže radnike spremne da izazovu konvencionalna uvjerenja, da prihvate nove ideje i da uvijek traže načine da proces bude efikasniji”, zaključuje Greet.

Osnivač kompanije Work Remote Now, Allan Vu, naglašava da zaposlenici koji se pozivaju na stari način rada često koriste to kao opravdanje da nastave raditi na neefikasan način.

“Ne znam”

Agarwal ističe da je sasvim u redu da zaposlenici nemaju odgovore na sva pitanja, ali iza svakog odgovora “ne znam” treba slijediti “saznat ću”. Nedostatak inicijative i sposobnosti rješavanja problema se pokazuje odgovorom samo “ne znam”, prema njenom mišljenju.

“Informacije su ključne, a danas su obično lako dostupne. Ako nešto ne znate, saznajte. To je tako jednostavno”, zaključuje direktor kompanije The New Workforce, Kraig Kleeman.

“Nikada mi to niko nije rekao”

Osnivač kompanije Wyoming Trust, Mark Pierce, ističe da šefove iritira kada zaposlenik kao odbranu kaže da mu to niko nije rekao.

“Ponekad zaposlenicima možda stvarno nije rečeno nešto, ali ako to postane navika, može postati izvor nezadovoljstva za menadžere”, upozorava Pierce.

Ovim odgovorom se može sugerirati da se izbjegava odgovornost. Također, prebacivanjem krivice na druge ograničava se prilika za učenje i napredovanje.

“Ne mogu”

Kleeman upozorava da bilo koja rečenica koja počinje sa “ne mogu” može izazvati nezadovoljstvo šefa. Miller ističe da ovo važi i za situacije kada zaposlenik kaže da ne može raditi sa određenim kolegom.

“Otvoreno odbijanje saradnje se može smatrati neprofesionalnim i ometajućim. Bolje je rješavati konflikte”, savjetuje Miller.

Umjesto odgovora “ne mogu”, prihvatljivije je predložiti šefu alternative i rješenja, navodi se na portalu Business Insider.

Objava Pet stvari koje nikada ne biste trebali kazati šefu pojavila se prvi puta na PressMedia.

Izvor: ( pressmediabih.com / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima