back to top

Putovanje društvenih mreža do televizora u dnevnoj sobi

spot_img

U vrijeme kada je potrošnja digitalnog sadržaja na vrhuncu, X (prije poznat kao Twitter) hrabro je zakoračio u svijet televizije s novom aplikacijom X TV. Ovaj korak predstavlja ne samo rebranding, već i proširenje bivše platforme za mikroblogiranje u sveobuhvatnu “aplikaciju za sve“, prema viziji njenog vlasnika, Elona Muska.

X TV lansiranje i značajke

Početkom rujna 2024. godine, X je službeno lansirao svoju TV aplikaciju u SAD-u, čineći je dostupnom na platformama poput Samsung TV, Amazon Fire TV, LG i Google TV. Ovaj strateški potez ima za cilj transformirati način interakcije korisnika s sadržajem platforme, donoseći jedinstvenu kombinaciju videa u stvarnom vremenu i korisnički generiranog videa na većem ekranu.

Aplikacija X TV obećava impresivno iskustvo s značajkama kao što su:

  • Teme koje pokreće AI: Prilagođavanje sadržaja korisničkim preferencijama, usklađivanje otkrivanja novih videozapisa s individualnim interesima.
  • Poboljšano pretraživanje videozapisa: Olakšava korisnicima pronalaženje videozapisa o temama koje ih zanimaju ili od kreatora koje prate.
  • Iskustvo na različitim uređajima: Korisnici mogu početi gledati video na svom mobilnom uređaju i nastaviti bez prekida na TV-u ili obrnuto, poboljšavajući fleksibilnost potrošnje sadržaja.
  • Algoritam za videozapise u trendu: Slično feedu “Za vas” u mobilnoj aplikaciji, ova značajka stvara sažetak popularnih videozapisa koji će vjerojatno privući gledatelje.

Strateški značaj i utjecaj na industriju

Lansiranje X TV dio je šireg Muskovog cilja da X postane neizostavan dio svakodnevnog digitalnog života, direktno se natječući s divovima poput YouTube i TikTok na području video sadržaja. Ovaj potez dolazi u ključnom trenutku kada je video sadržaj presudan, a platforme se nadmeću za pažnju korisnika putem ekskluzivnih ugovora o sadržaju i poboljšanog korisničkog iskustva.

Pristup X-a, koji se u početku fokusira na nedostatak reklama, ukazuje na strategiju koja stavlja naglasak na rast i angažman korisnika umjesto trenutnih prihoda, što bi moglo poremetiti način funkcioniranja oglašavanja u digitalnom videoprostoru. To bi moglo staviti pritisak na konkurente da preispitaju svoje strategije monetizacije, posebno u smislu ravnoteže između korisničkog iskustva i opterećenja oglasima.

Partnerstva za sadržaj

X ne zaobilazi kontroverzne teme i cilja na donošenje različitih, ako ne i polarizirajućih glasova na platformu. Uključivanje sadržaja poput Tucker Carlson-a, čiji se sadržaj prikazuje u korisničkom sučelju aplikacije, pokazuje spremnost X-a da postane novo utočište za osobnosti koje bi mogle naići na ograničenja na tradicionalnim medijskim platformama. Međutim, ova strategija je na tankoj granici između zagovaranja slobode govora i privlačenja velikih oglašivača koji se suzdržavaju od kontroverznog sadržaja.

Reakcije korisnika i budućnost

Prve reakcije na postove ispod X pokazuju uzbuđenje korisnika zbog mogućnosti gledanja dugih sadržaja i emitiranja uživo izravno na svojim televizorima. Integracija X-ovih društvenih značajki s gledanjem televizije može preoblikovati “televizijsku zajednicu“, čineći pasivno gledanje interaktivnijim iskustvom.

evolucija x: put društvenih mreža do televizora u dnevnoj sobi

Međutim, uspjeh X TV-a će ovisiti o nekoliko čimbenika:

  • Kvaliteta i raznolikost sadržaja: Može li X nastaviti proizvoditi ili privlačiti visokokvalitetan, privlačan sadržaj izvan svoje početne ponude?
  • Privatnost korisnika i korištenje podataka: S obzirom na integraciju umjetne inteligencije i praćenje različitih uređaja, način na koji X upravlja korisničkim podacima bit će ključan za povjerenje i sukladnost s globalnim propisima o zaštiti podataka.
  • Monetizacija: Uvođenje oglasa ili alternativnih modela prihoda u budućnosti će zahtijevati pažljivo balansiranje kako ne bi narušilo korisničko iskustvo.

Zaključak

X-ov pohod na TV aplikacije nije samo proširenje; to je izjava namjere u “ratovima” za digitalni sadržaj. Kroz korištenje postojeće baze korisnika i fokusiranje na sadržaj u stvarnom vremenu, X TV stvarno može postati značajan igrač u načinu konzumiranja medija. No, njegov će put biti pažljivo praćen dok se suočava s izazovima moderiranja sadržaja, pitanjima privatnosti i delikatnim balansom monetizacije i korisničkog iskustva u visoko konkurentnom okruženju strujanja.

Napisao: Boris Plavljanić

Post “Evolucija X-a: Od društvene mreže do TV-a u dnevnoj sobi” prvi put se pojavio na PC CHIP-u.

Izvor: ( pcchip.hr / NodeJS.rs )


Izvor: ( nodejs.rs / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima