Poslovanje kompanije dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini nakon 18 godina pokazuje kontinuirani rast i razvoj na domaćem tržištu. U protekloj poslovnoj godini ostvaren je promet od 421,2 miliona KM, što predstavlja rast od 22,38% u odnosu na prethodnu godinu. Postignuti rezultati potvrđuju lidersku poziciju kompanije na drogerijskom tržištu.
U istom periodu, kompanija je proširila tim za 32 nova zaposlenika i otvorila četiri nove dm prodavnice. Također, ostvaren je rekord u broju kupovina, sa 16.960.609 miliona transakcija, što je 12,27% više nego prethodne godine.
Ulaganja u različite segmente poslovanja su pratila rast prometa, a poseban fokus stavljen je na zadovoljstvo kupaca, dobrobit zaposlenika i društva. Rezultati su rezultat predanog rada zaposlenika, kao i ulaganja od blizu 1,5 miliona KM u njihov razvoj i benefite.
Kompanija dm je ujedno proširila asortiman sa više od 500 novih proizvoda, naglasak stavljajući na dm robnu marku i online kupovinu. Također, uveli su novi format online kupovine pod nazivom dmLIVE, koji je postigao značajnu popularnost među kupcima.
U društveno odgovornom radu, kompanija je podržala mentalno i fizičko zdravlje žena, te smanjenje menstrualnog siromaštva. Provedene su brojne inicijative i projekti, poput besplatnih dermatoloških pregleda i podrške ženskoj zdravstvenoj tematici.
Kompanija dm je osvojila šest vrijednih priznanja, uključujući najpoželjnijeg poslodavca i priznanje za održivi razvoj. U ponudi će se uskoro naći i autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera.
Za narednu poslovnu godinu, kompanija planira investicije u proširenje prodajne mreže, unapređenje usluga za kupce i održivi razvoj. Također, ostaju posvećeni podršci zajednici i poboljšanju zdravlja žena. Ulaganja će iznositi blizu 13 miliona KM, uz planirano otvaranje pet novih dm prodavnica i 66 novih radnih mjesta.
Izvor: ( poslovnenovine.ba / ffmo.ba )