back to top

Dizajnerica Belma Tvico: Moje klijentice nose elegantnu i unikatnu poruku

spot_img

Kolekcija Belme Tvico za jesen/zimu 2024/2025., pod nazivom Dichotomy, istražuje duboku dualnost postojanja – sukob između dobra i zla, prirode i ljudskosti. Sam pogled na katalog novih Belminih modela otkriva ljepotu koju je željela predstaviti, senzualnost koju svaka žena želi osjetiti kad se odjene, ali i prefinjenost dizajnerice već etablirane u svjetske modne krugove.

Naša najbolja bh. dizajnerica za “Azru Premium” otkriva da za nju moda nije samo tkanina i forma već moćno ogledalo. Više je, kaže nam Tvico, od površinske estetike – ona je način da se ispriča priča.

Dosljedna misiji

– I kroz svaki komad koji stvaram želim da moja klijentica nosi, ne samo savremenu, već i snažnu kulturnu poruku, koja je istovremeno elegantna i unikatna. Na taj način, moj brend ostaje autentičan i dosljedan svojoj misiji, unatoč izazovima brze mode – dodaje dizajnerica Tvico.

Koji su bili prvi koraci u svijetu mode i kako je izgledao Vaš put ka osnivanju vlastitog brenda?

– Moja ljubav prema modi počela je u djetinjstvu, inspirisana mojom tetkom. Zajedno smo kreirale haljinice za moje lutke, a te male kreacije bile su moj prvi susret s dizajniranjem. Iako su to bile igre, znala sam da je moda moj poziv. Strast prema haljinama, tkaninama i bojama rasla je iz dana u dan, oblikujući moj kreativni izraz. Nakon početnih izazova, 2003. godine predstavljam svoju prvu kolekciju „Dama s kamelijama“ na Sarajevskom Fashion Weeku, gdje sam bila među samo 30 od 300
dizajnera. Kolekcija je bila crno-bijela, simbolizirajući vječnu eleganciju. Nakon iskustva u Big Staru u Turskoj, 2008. godine osnivam vlastiti brend “Belma Tvico” i otvaram svoj prvi shop u Sarajevu. Izgradnja brenda je kontinuirani proces, pun lekcija i prilika za rast.

Vaš brend je poznat po unikatnom spoju elegancije i modernih elemenata. Kako uspijevate ostati autentični u svijetu brze mode?

– Autentičnost je nešto čemu sam izuzetno posvećena od samog početka, a ključnu ulogu u tome odigrala je moja odluka da od 2017. godine počnem dizajnirati vlastite dezene i materijale. Na taj način mogu ponuditi komade koji nisu samo odjeća, već pravi simboli autentičnosti i individualnosti. Vjerujem da prava elegancija leži u tome da se ostane vjeran sebi i svojim korijenima, bez obzira na to što diktiraju trenuci i brzi trendovi.

Nepresušna inspiracija

Šta Vas najčešće inspirira prilikom kreiranja?

Inspiraciju za svoje kolekcije najčešće pronalazim u mnogim elementima koji oblikuju naš svijet. Putovanja su jedan od najvažnijih izvora, jer svaki grad, svaki kutak svijeta nosi jedinstvenu priču i atmosferu. Isto tako, knjige, priroda, arhitektura, pa čak i ljudi sa svojim svakodnevnim životima i emocijama, pružaju mi nepresušnu inspiraciju. Naravno, sve to povezujem s aktuelnim Pantone nijansama koje diktiraju sezonu, jer boje su nevjerovatno snažan alat u kreiranju svakog dizajna. Jedan od važnih detalja koji često provlačim kroz svoje radove je i pismo bosančica, koje je za mene ne samo estetsko, nego i kulturno bogatstvo, koje želim sačuvati i interpretirati na moderan način u svakom komadu.

Ko je i kako provodi dan Belma Tvico kada je van radnog mjesta?

– Radni dan obično traje do 19 do 20 sati, jer uz proizvodnju, veliki dio vremena posvećujem istraživanju novih materijala, razvijanju novih modela i održavanju sastanaka vezanih za marketinške aktivnosti. Slobodnog vremena je malo, ali kad napokon stignem kući, volim ga iskoristiti za opuštanje uz film ili seriju. Vikendi su, ipak, rezervisani za nešto osobnije. Jutra obavezno započinjem u tišini, uz knjigu, šoljicu toplog čaja i mirisnu kafu – to je moj ritual za početak dana. U ostatku dana, nastojim maksimalno posvetiti vrijeme svojoj porodici, uživati u njihovom društvu i što više vremena provoditi u prirodi, na svježem zraku, daleko od užurbanog tempa svakodnevice.

Nove ambicije

 Kakvi su Vaši planovi za budućnost?

– U posljednje dvije godine fokusirali smo se na transformaciju našeg brenda, s naglaskom na digitalnu revoluciju u proizvodnji, kupovini i interakciji s kupcima. Uskoro lansiramo redizajnirani webshop, kako bismo olakšali online kupovinu i pružili besprijekorno iskustvo, bilo da je riječ o online ili fizičkoj kupovini. Također, otvorili smo novi showroom u Sarajevu, gdje klijentkinje mogu uživati u luksuznom ambijentu i birati haljine i odijela po mjeri. Kreativno, upravo smo predstavili kolekciju jesen/zima 2024/25., dok se pripremamo za proljeće/ljeto 2025. Naša ambicija je proširiti prisutnost na međunarodnim tržištima, uključujući Pariz, Milano, Bliski i Daleki istok, te Sjevernu Ameriku. Naš cilj nije samo rast, već stvaranje brenda koji inspirira, osnažuje i povezuje žene kroz modu, koja je više od odjeće – ona je način izražavanja unutrašnje snage i jedinstvenosti.

Inspirirana pismom bosančica

Na koji način promovirate bh. modnu scenu i kulturu kroz svoj rad?

– Moda je oduvijek bila most između kultura, a BiH, sa svojim bogatim naslijeđem, nudi neizmjeran potencijal za stvaranje nečeg jedinstvenog. Kroz svoj rad spajam duboku bh. historiju sa savremenim dizajnom, koristeći elemente tradicije poput bosančice. Inspirirana tim pismom, razvila sam dezene koji su postali prepoznatljivi na međunarodnoj modnoj sceni, posebno u Parizu i Milanu. Reakcije posjetitelja bile su izuzetno pozitivne, a kada smo im objasnili značaj dezena, poput onog inspiriranog Poveljom Kulina bana, mnogi su bili zapanjeni.

The post Dizajnerica Belma Tvico: Moje klijentice nose elegantnu i unikatnu poruku appeared first on Azra Magazin.

azra.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima