Ženski ciklus je tema koja često nosi stigmu u društvu. Povodom Dana menstrualne higijene, koji se obilježava 28. maja širom svijeta, kompanija dm je odlučila da se posveti temi menstrualnog zdravlja žena. „Cilj nam je naglasiti važnost razgovora o menstrualnom zdravlju žena. Zato će ovogodišnja kampanja o ženskom zdravlju imati poseban fokus na ovoj važnoj temi za cijelo društvo“, rekla je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dm drogerie markt d.o.o.
Upitnik o menstrualnom zdravlju žena
Radi istraživanja o menstrualnom zdravlju, kompanija dm je u saradnji s institutom Spectra intervjuisala više od 6.000 žena u dobi od 16 do 50 godina u različitim zemljama, uključujući i Bosnu i Hercegovinu. Rezultati su pokazali da 60% žena smatra kako je menstruacija izazovna tema i da nedostatak otvorenosti dovodi do stvaranja tabua oko prirodne pojave. Zbog toga je važno da se otvori dijalog o ovoj temi kako bi se promijenile percepcije i povećala svijest o ovom periodu ženskog života.
Ograničavajući faktori
Većina žena tokom menstruacije osjeća bolove, promjene raspoloženja i umor. Iako mnogi koriste lijekove protiv bolova, važno je da se podigne svijest o drugim načinima olakšavanja neugodnih simptoma. Također, važno je omogućiti otvoreniji razgovor o menstruaciji u obrazovnim ustanovama kako bi se destigmatizirala ova tema.
Rezultati u Bosni i Hercegovini
Žene u Bosni i Hercegovini ističu važnost teme ženskog zdravlja i izražavaju potrebu za većom pažnjom prema njoj. Kroz istraživanje, uočeno je da postoji značajan broj žena koje nikada nisu posjetile ginekologa, što ukazuje na potrebu za educiranjem i promocijom redovnih pregleda. Također, većina žena koristi higijenske uloške tokom menstruacije i vodi računa o sastavu proizvoda koje koriste.
Aktivnosti dm-a u Bosni i Hercegovini za unapređenje menstrualnog zdravlja
Rezultati istraživanja su podsticaj za kompaniju dm da nastavi sa aktivnostima u promociji ženskog zdravlja. Kroz različite akcije i kampanje, kao što je sniženje cijena Jessa higijenskih proizvoda, dm želi podržati žene u očuvanju svog zdravlja. Kroz niz aktivnosti tokom ljeta, dm će nastaviti sa promocijom svijesti o menstrualnom zdravlju i podrškom projektima usmjerenim ka destigmatizaciji menstruacije i unapređenju ženskog zdravlja.
Izvor: ( poslovnenovine.ba / ffmo.ba )