Iman Karović, 26-godišnja pravnica po struci, svoj put u svijet influensinga započela je još u srednjoj školi, vođena ljubavlju prema pisanju i dijeljenju svojih misli. Ono što je počelo kao spontani hobi, bez ikakvog plana da se time ozbiljno bavi, s vremenom je preraslo u njen životni poziv. Danas, Iman se bavi kreativnim svijetom marketinga, gdje kroz svoj rad inspirira druge i gradi zajednicu koja dijeli njene vrijednosti i strasti.
Prvi koraci nisu bili nimalo lagani – tržište je bilo novo, konkurencija gotovo nepostojeća, ali i publiku je bilo teško privući. Iman se suočila s izazovima i uložila mnogo truda kako bi postala prepoznatljiva. Danas je situacija drugačija – iako je lakše doći do publike, konkurencija je mnogo veća, a tržište razvijenije, donoseći sa sobom nove izazove.
Za Iman, najveća inspiracija u njenom radu dolazi iz mogućnosti da dijeli svoje strasti i interese s ljudima širom svijeta. Kroz inspirativne priče, korisne savjete i dijeljenje trenutaka iz svog života, ona nastoji pozitivno utjecati na svoju zajednicu. Povratne informacije i podrška njenih pratilaca su ono što je motivira da nastavi i unapređuje svoj rad.
Autentičnost i dosljednost su ključne vrijednosti kojima se vodi. Iman se trudi da ostane vjerna sebi, stvarajući sadržaj koji odražava njene interese i iskustva, bez obzira na trenutne trendove. Njena iskrena komunikacija s pratiocima i dijeljenje stvarnih trenutaka iz njenog života pomažu joj da održi vezu sa svojom publikom i ostane dosljedna onome što radi.
Kada je riječ o ciljevima, Iman planira proširiti saradnju s brendovima koji su u skladu s njenim vrijednostima, istražiti nove načine povezivanja sa svojom zajednicom i posvetiti više vremena sebi.
– Privatno želim posvetiti više vremena sebi, radeći na svom ličnom razvoju i balansu između poslovnog i privatnog života. Također, želim istražiti nove hobije, provesti više vremena s porodicom i prijateljima… Voljela bih putovati još više kako bih istražila nova mjesta i kulture – kaže nam Karović.
Iman Karović za “Azru”: Autentičnost i dosljednost su ključne vrijednosti Azra Magazin.