Jasmin Fazlić (Jala Brat) i Amar Hodžić (Buba Corelli), poznati muzički duo sa prostora bivše Jugoslavije, proširuju svoj poslovni carstvo novim projektom. Nakon više od jedanaest godina domimacije na muzičkoj sceni i uspješnih poslovnih poduhvata, sada se okreću industriji osvježavajućih pića. Njihov najnoviji poduhvat, brend sokova nazvan “Pola-pola”, obećava da će osvojiti tržište upravo onako kako su osvojili srca svojih fanova.
Prvi proizvod pod ovim brendom je sok od jagode, proizveden u Evropskoj uniji. “Pola-pola” sok od jagode nudi autentičan, bogat voćni okus, kreiran s posebnom pažnjom prema kvalitetu i zadovoljstvu potrošača. Ime brenda, “Pola-pola”, reflektira ravnotežu, koncept koji su Jala Brat i Buba Corelli uspješno primjenjivali u svojoj muzičkoj karijeri godinama.
Ovo je samo još jedan poslovni korak ovog dvojca, koji su već ostvarili uspjeh u raznim poslovnim poduhvatima zahvaljujući svojoj prepoznatljivosti i utjecaju na mlade. Njihova sposobnost da integriraju muziku s inovativnim idejama omogućila im je širenje brenda i izvan muzičke industrije. Brend “Pola-pola” je samo nastavak njihove uspješne poslovne priče, koja svjedoči o njihovoj kreativnosti i poduzetničkom duhu.
Jala Brat i Buba Corelli još jednom pokazuju da su mnogo više od muzičkih zvijezda – oni su inovatori i lideri u svijetu zabave i biznisa. Njihov novi brend pića sigurno će privući pažnju, baš kao i sve što do sada rade.
Pored toga, Jala Brat i Buba Corelli zaslužuju pohvale i za svoj uspješan projekt u svijetu medija – muzičko-zabavnu televiziju Imperia TV. Ovaj TV i online brend brzo je postao omiljena destinacija za ljubitelje dobre muzike i zabave, pružajući vrhunsku produkciju i sadržaje koji prate najnovije trendove. Imperia TV još jednom potvrđuje njihov status vizionara i lidera na regionalnoj sceni.
Više informacija u narednim danima!
A.H.
Najpoznatiji muzički bh. dvojac lansira novi brend sokova “Pola-pola” 24sata.ba.
Izvor: ( 24sata.info / ffmo.ba )