back to top

Održana Woman.Comm konferencija u Sarajevu o temi komunikacija i marketinga u politici – Poslovne novine

spot_img

U Sarajevu je jučer održana druga mini konferencija na temu “Komunikacija i marketing u politici” u organizaciji Woman.Comm-a, kluba koji okuplja žene iz komunikacijske industrije naše regije. Konferencija je okupila preko 50 stručnjakinja i stručnjaka iz oblasti komunikacija, marketinga i politike kako bi razmijenili znanje, iskustva i najbolje prakse na ovu temu.

Konferenciju je otvorio Senad Alibegović, osnivač i izvršni direktor agencije KENSHO Communications. Uz svoje dugogodišnje iskustvo u projektnom i event menadžmentu, odnosima s javnošću i odnosima sa medijima, Alibegović je u uvodnoj prezentaciji govorio o političkom marketingu u BiH.

Nakon uvodnog predavanja, održan je panel “Kako napraviti uspješnu političku kampanju?” na kojem su učestvovali Ivana Marić, Julijan Komšić, Ejub Kučuk uz moderaciju Alme Beganović, PR menadžerice agencije Beyond Consulting. Panelisti su otkrili tajne uspješne političke komunikacije i marketinga.

Posebno interesantno bilo je predavanje Krešimira Macana na temu “Kako komuniciramo u politici – šta kada se desi kriza?” Macan je govorio o kriznoj komunikaciji u politici i važnosti brzog reagovanja u kriznim situacijama.

Jedan od ključnih panela bio je “Žene i komunikacija u politici” na kojem su govorile Meliha Mulahalilović Žiško, Željka Šulc, Edita Miftari, Marija Milić uz moderaciju Senada Alibegovića. Panelistice su diskutovale o izazovima i prilikama sa kojima se žene susreću u političkoj komunikaciji.

Posljednje predavanje dana bilo je na temu “Da li je naš glas bitan?” koje je održao Haris Mujanović, izvršni direktor marketing agencije Via Media. Konferencija je pružila vrijedne uvide svim učesnicima, potvrđujući važnost komunikacije i marketinga u političkom kontekstu.

Dogadjaj je podržala Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini.
Izvor: ( poslovnenovine.ba / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima