Protekle sedmice, Bosna i Hercegovina je ostavila snažan utisak na američkoj turističkoj sceni zahvaljujući podršci vlade Sjedinjenih Američkih Država kroz USAID-ov projekat “Razvoj održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam)”. Predstavnici turističkog sektora BiH su predstavili jedinstvenu turističku ponudu zemlje liderima turističke industrije i medijima u SAD-u.
Bosna i Hercegovina je predstavljena kao nezaobilazna destinacija, a promotivna turneja je otvorila nove mogućnosti za ljubitelje avanture i kulture, kao i profesionalce američke turističke industrije.
U saradnji s Turkish Airlinesom, Vanjskotrgovinskom komorom BiH i Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo, promocija je održana u New Yorku i Los Angelesu. Ova dva dinamična grada su bila domaćini ekskluzivnih predstavljanja raznolike ponude BiH – od predivnih krajolika i netaknute prirode do bogate kulturne tradicije i neodoljive gastronomske ponude.
Bosna i Hercegovina ima mnogo toga za ponuditi, ali ostaje skriveno blago za mnoge međunarodne putnike. Ova poslovna turneja je bila prilika da skrene pažnju na uzbudljivu turističku scenu zemlje koju mnogi u SAD-u tek počinju otkrivati”, izjavio je Feđa Begović, direktor USAID-ovog projekta Turizam.
Turneja nije bila samo posvećena promociji destinacije, već i uspostavljanju poslovnih veza. Dvanaest vodećih turističkih kompanija iz BiH imalo je priliku susresti se s američkim turističkim agentima i liderima industrije kako bi razgovarali o mogućnostima saradnje.
Američko tržište je drugo po veličini u svijetu kada su u pitanju odlazni turisti, a američki putnici su poznati po interesovanju za jedinstvene i manje poznate destinacije. Za Bosnu i Hercegovinu, uspostavljanje direktnih veza s američkim turističkim agencijama predstavlja zlatnu priliku za transformaciju turističke industrije.
The post Turistički sektor BiH osvaja američko tržište promotivnom turnejom uz podršku USAID-a appeared first on 24sata.ba.
Izvor: ( 24sata.info / ffmo.ba )