back to top

Savjeti Google menadžera: Pet načina da se istaknete na poslu

spot_img

Herng Li je istaknuo da u Googleovom strateškom timu vidi mnogo vrhunskih radnika i njihovih rezultata nakon skoro devet godina rada.

Međutim, posebno se ističu zaposleni koji su timski igrači, istakao je Li u svom tjednom biltenu za profesionalce visokih performansi.

Li je naglasio da je suočavanje s tim dijelom posla zaista izazovno, ali da je to ključno za uspjeh tima.

On smatra da takvi radnici “stvaraju široki oreol oko sebe” i da su “zlatni standard” jer ne samo da su izvrsni u svom poslu, već aktivno doprinose poboljšanju kolega.

Li je izjavio za Business Insider da pomaganjem svojim kolegama jačate tim kako bi uspješno rješavao složene probleme. Osim toga, ističe da vaša pozicija postaje jača jer ljudi prepoznaju vrijednost koju donosite na radnom mjestu.

Dakle, biti timski igrač znači, prema Li-ju, implementirati pet ključnih stvari kako bi se približili tom idealu:

Ne zadržavajte znanje samo za sebe

Li naglašava važnost dijeljenja znanja s drugima kako bi se omogućilo njegovo širenje i unaprjeđenje. Ovo ne bi trebao biti usiljen proces, već svjesna praksa.

Primjer koji je Li naveo je kolega koji je bio izvrstan u svom poslu, ali je zadržavao pristup podacima samo za sebe. To je rezultiralo time da ostali nisu mogli primijeniti njegove metode na drugim projektima.

Kako bi postigli uspjeh, Li savjetuje dokumentiranje procesa, dijeljenje postignuća s drugima i stvaranje priručnika koje drugi mogu koristiti za nadograđivanje rada.

Fokusirajte se na “zašto”, a ne samo na “šta”

Prema Li-ju, najbolji mentori u Googleu ne podučavaju formalno, već nude vrijednost kroz dijeljenje konteksta i razmišljanje naglas o “zašto”. To omogućava prostor za razvoj vlastitog pristupa problemu.

Iako ovo može zahtijevati više vremena i truda, Li tvrdi da pomaže drugima i povećava vašu vrijednost kao člana tima.

Nemojte se pretvarati da sve bude lijepo

Li upozorava da pristojno ponašanje na poslu može dovesti do zadržavanja kritičnih informacija. Umjesto toga, trebali biste postupati kritički prema povratnim informacijama kako biste pomogli drugima.

Dajući rane i konstruktivne povratne informacije, možete djelovati kao zvučna ploča za druge i iznositi svoje mišljenje s poštovanjem, čak i ako se ne slažete s liderima.

Budite povezani

Li preporučuje aktivno razmišljanje o radu drugih timova i pružanje pomoći, čak i kada niste direktno uključeni. Ovo se može postići dijeljenjem korisnih informacija i resursa s kolegama.

Na primjer, ako netko radi na projektu na kojem ne radite, možete im ponuditi relevantne informacije ili ih povezati s osobama koje im mogu pomoći na tom području.

Uštedite vrijeme drugima

Li ističe važnost žrtvovanja vlastite efikasnosti kako bi pomogli drugima uštedjeti vrijeme, bilo kroz jasnu komunikaciju ili organizaciju sastanaka.

Čak i kada ne dobijete priznanje za to, trebali biste težiti da olakšate život kolegama, jer cijene kada netko uloži trud da im uštedi vrijeme.

Originalni članak možete pročitati na ovoj poveznici (ENG).

Izvor: ( investitor.me / ffmo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima