Protekla je treća Woman.Comm konferencija, vodeći komunikacijski događaj u BiH, pod motom „Snaga komunikacije“. Dvodnevna konferencija je okupila rekordan broj posjetilaca, gotovo 500, u Bosanskom kulturnom centru, gdje su imali priliku čuti edukativna predavanja, inspirativne govore i panel diskusije o bitnim društvenim temama i najnovijim trendovima u industriji, brendiranju, umjetnoj inteligenciji i mnogim drugim temama, koje su im prezentovali vodeći stručnjaci iz marketinga, medija, kreativne industrije, poslovne zajednice, umjetnici i poznate ličnosti iz regije.
„Naš cilj je bio okupiti stručnjake koji mogu ponuditi drugačije poglede na trenutne trendove i izazove u industriji i omogućiti učesnicima da prošire svoja znanja i vještine. Vodile su se diskusije o integraciji umjetne inteligencije u poslovne procese, kao i o ulozi brendova u kreiranju pozitivnih društvenih promjena. Osim toga, nastojali smo razgovarati o važnim društveno odgovornim temama, kao što je rodno zasnovano nasilje, jer je naš cilj da Woman.Comm Club bude mjesto koje potiče na društveno odgovornu komunikaciju“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Jedna od panelistica, Ida Prester, hrvatska umjetnica, istakla je problem femicida u regiji i hitnost rješavanja istog, pružajući podršku ženama kroz pjesmu „Štit“ koju je napisala i izvela zajedno sa kolegama.
„Da pošaljemo poruku ženama da smo tu, da mislimo na njih i da ćemo im pružiti podršku. Ali stalno se pitam, hoćemo li im stvarno pružiti podršku. Da li smo tu samo deklarativno, u jednoj pjesmi/spotu ili smo tu kao društvo sa svim institucijama da pomognemo tim ženama koje su u problemu“, kazala je Ida.
Komunikacijska industrija u borbi sa AI?
Predavači i panelisti su podijelili svoja iskustva o odgovornom korištenju inovacija i alata u industriji, sa fokusom na etička pitanja i društvenu odgovornost, te rekapitulirali dosadašnje učenje i važnost za budućnost.
„Živimo u vremenu tehnoloških promjena koje će rezultirati velikim kulturološkim i društvenim promjenama, a kako će to izgledati pojma nemam. Ono što se sada dešava je jako zanimljivo jer su umjetnici nekad gradili kreativnost na ramenima svojih prethodnika, danas to radi AI, nastavlja ono što smo mi započeli i na taj način umjetnu inteligenciju koristimo u svakodnevnom poslu. Da li će nas potpuno zamijeniti, nije to toliko važno, jer nešto ćemo sigurno raditi, ako ne isti posao, radit ćemo nešto drugo. Ljude koji su obrađivali zemlju početkom 19. vijeka, danas su zamijenili strojevi, ali oni i dalje rade. Ja se tehnologije ne bojim i samo se nadam da ćemo je iskoristiti za nešto super“, poručio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika i profesor na Akademiji likovnih umjetnosti na Odsjeku za grafički dizajn, se složio da je ljudska kreativnost „jača“ od AI, te savjetovao studente da se oslone na svoj instinkt prilikom kreiranja, jer je to nešto što AI ne može uraditi. Istakao je važnost autentičnih rješenja i korištenja tehnologije.
Raspravljalo se i o važnosti brendiranja države i utjecaju istog na njen ugled u svijetu. Prof. dr. sc. Božo Skoko je naglasio potrebu za promjenom percepcije Bosne i Hercegovine, koristeći zajedničke vrijednosti svih naroda za stvaranje pozitivnog imidža, poput bh. meraka.
Treća Woman.Comm konferencija je otvorila važne rasprave i najavila trendove, a već se priprema za četvrto izdanje.
Izvor: ( poslovnenovine.ba / ffmo.ba )